Wednesday 24 March 2021

BBM3410-2021-MINGGU 1A

๐Ÿ’“๐Ÿ’“Adreana Thomas๐Ÿ’“๐Ÿ’“

204113

Hai, salam perkenalan

Im not really good with words but I'll give it a try! Saya Adreana Thomas, tapi rakan-rakan saya biasanya memanggil saya dengan nama panggilan Anne. Saya berasal daripada negeri di bawah bayu, Sabah.  Saya merupakan pelajar semester keempat yang sedang menuntut ilmu di Universiti Putra Malaysia bagi kos Bahasa dan Linguistik Melayu. 

Saya berasal daripada sebuah keluarga yang sangat sederhana tetapi penuh kasih sayang. Saya sangat gemar bermain alat musik sejak kecil lagi. Walau bagaimanapun, lately, saya lebih gemar membuat kek kerana saya berasa enjoy semasa melakukan aktiviti tersebut. 

Saya bercita-cita untuk menjadi seseorang yang berjaya dan berguna untuk orang-orang disekeliling saya. Even though it is still a long journey for me, saya percaya bahawa saya dapat melestarikan cita-cita saya suatu hari nanti. 

Demikianlah perkenalan diri daripada saya, till we meet again in the next blog !






13 comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS...